Medea – Stipendie

Som bekant så fick vi vårt eminenta stipendium. Men vi var inte ensamma, utan fem stycken som fick stipendium.

På Medeas hemsida kan ni läsa mer om Vision – Prototyp – Pitch”:
http://medea.mah.se/2011/04/fabriken-pitch-five-project-ideas-awarded/

Ha det så underbart och tack för de fina bidragen hittills!

Kärlek,
Kristofer Nilsson på Demobanken

2 svar till “Medea – Stipendie

  1. Ni förtjänar det definitivt! Jag gillade er presentation. Jag hoppas att det går bra för er.

    Jag har förresten ett förslag: i mobilprogrammet som jag ska utveckla planerar jag att inkludera en funktion för att föreslå platser och ”händelser” (”events”, så som spelningar) att träffas på och det hade varit bra att kunna inkludera era ”events” där så att man har riktiga saker där i redan från början.
    När man väljer att träffa en kompis på ett ställe så skulle man få alternativet ”se förslag”, och när man är ”inom räckvidd” (i Malmö?) så skulle man se era ”events” där som förslag att välja på.
    För att göra det så enkelt som möjligt för oss båda så skulle ni få publicera kalenderinfo med platsinfo i iCal-format eller motsvarande på en hemsida, kanske i en RSS-ström. Då skulle servern kunna hämta och lägga in informationen automatiskt.
    Vad tycker ni?

    • Tack så mycket, det värmer att det är fler som tror på oss.

      Det där lät riktigt intressant! Vi är intresserade av alla sätt för att nå ut till fler människor. Vi sätter oss och går igenom lite frågor och sen hör vi av oss till dig.

      Tack ännu en gång!

Lämna en kommentar