Turn Off Your Television – Between the lines

Image

Idag är det fredag och doften av blöt asfalt tar sig ända in i lägenheten där jag myser med Turn off Your Televisions nya låt, Between the lines.

Det är jag, Jon, Stellan och Erik som tillsammans bildar en kvartett ikväll. Låten går på repeat och det enda jag tillför är ett akustiskt hummande. Annars så låter jag de andra sköta jobbet. Gitarren, trummorna, basen och sången ligger som en perfekt skivad gul paprika på en prästostmacka.

Jag lyfter hatten och tackar TOYT för veckans bästa låt. Salut.

Kommentera

