Wild Fields

Då var det söndag och jag mår som en idiot på ren svenska. Hjärncellerna har jag tappat och vinfläckarna från väggen orkar jag inte ens tänka på. Gardinerna är fördragna och burkarna står på bordet. Fan nu vill jag bara peppa bort min seghet.

På med lurarna och in kommer Wild Fields. Detta lundaband leverererar på ett fantastiskt sätt.  Det är mysigt poppigt och tight som fan. Såhär en halvtimme efter lyssnat på dem finner jag mig själv stå och nynna melodierna i mitt huvud och helvetesdagen tycks vara ett minne blott.  Jag blir glad av musiken och en stor eloge till sångerskan som utstrålar en säkerhet av att verkligen  sjunga ut, vilket är riktigt gött!

Dem har precis släppt EP:n ”Manhattan here we come”. Lyssna in den och känn hur peppen inom er växer till liv.

Lyssna här:
Supporta på fejjan här!

”Hemma Hos”

 

One response to “Wild Fields

  1. Tack för de fina orden! //Wild Fields

Kommentera

