CityMalmö!

Nu har det börjat röra på sig extra mycket!

CityMalmö ringde upp igår och frågade om vi ville vara med i ett reportage som kallas veckans homie. Vet inte vad det går ut på egentligen men det brukar vara rätt roliga och annorlunda frågor.
Nu blev det i alla fall så att jag (Jocke) fick axla detta och jag hoppas att jag gör mina kompanjoner stolta..

Håll koll på torsdagens tidning i alla fall.

Och för bövelen glöm inte att skicka in era demos!!
demobanken@eventkoordinator.se är adressen!!

Hörs snart hoppas jag!
Jocke

Kommentera

